Džiovinimas

Paslauga, skirta efektyviai pašalinti drėgmę iš patalpų, grindų, sienų ir įvairių konstrukcijų po užliejimo ar gaisro, siekiant išvengti tolesnės žalos ir pelėsio atsiradimo.

Specializuotas džiovinimas

Specializuotas džiovinimas yra būtinas veiksmas po bet kokio vandens patekimo į patalpas. Tinkamas ir laiku atliktas džiovinimas apsaugo pastato konstrukcijas ir interjerą nuo ilgalaikės žalos ar pelėsio. Šią paslaugą apima:
circle
Tikslus drėgmės lygio nustatymas naudojant pažangiausią technologiją.
circle
Vandens ir drėgmės pašalinimas iš visų paviršių ir pastato konstrukcijų.
circle
Patalpų džiovinimas, naudojant specializuotą įrangą, užtikrinant greitą ir veiksmingą procesą.
circle
Prevencinės priemonės prieš pelėsį ir grybelį, įskaitant dezinfekciją ir kvapo šalinimą.

Dažniausiai užduodami klausimai

Greiti atsakymai į Jums rūpimus klausimus! Nerandate atsakymo? Susisiekite su mumis.

Ką daryti atsitikus nelaimingam įvykiui?

Įvykus nelaimingam turto draudiminiam įvykiui, dėl kurio buvo apgadintas ar sunaikintas turtas, apie tai praneškite bendruoju pagalbos telefonu 112 ir/arba avarinei tarnybai, tam, kad būtų nustatytos nelaimės aplinkybės ir priežastys.

 

Kuo skubiau imtis visų būtinų veiksmų turtui gelbėti, siekiant sustabdyti žalos plitimą ir dydį (iki kol veiksmai saugūs ir nekeliantys pavojaus sveikatai arba žmogaus gyvybei). Pavyzdžiui, gaisrui apgadinus namo stogą nedelsiant kreiptis dėl stogo tvarkymo ir laikino uždengimo darbų, kad į namus nepatektų krituliai.

 

Apie įvykį būtina kuo skubiau pranešti savo draudimo bendrovei, o gavus žalos numerį užregistruoti žalą „TuriuŽalą.lt” savitarnoje.

Kada galiu naudotis „TuriuŽalą.lt” paslaugomis?

Galite kreiptis kai atsitinka NT (nekilnojamo turto) arba KT (kilnojamo turto) žala. Svarbu pabrėžti, kad turtas turi būti apdraustas.

 

Taip pat galite kreiptis įvykus nelaimingam įvykiui, kai žalos kaltininkas turi civilinės atsakomybės draudimą.

Kada galima pradėti valymo ir/ar atstatymo darbus?

Įvykus nelaimingam turto draudiminiam įvykiui, dėl kurio buvo apgadintas ar sunaikintas turtas, apie tai praneškite bendruoju pagalbos telefonu 112 ir/arba avarinei tarnybai, tam, kad būtų nustatytos nelaimės aplinkybės ir priežastys.

 

Kuo skubiau imtis visų būtinų veiksmų turtui gelbėti, siekiant sustabdyti žalos plitimą ir dydį (iki kol veiksmai saugūs ir nekeliantys pavojaus sveikatai arba žmogaus gyvybei). Pavyzdžiui, gaisrui apgadinus namo stogą nedelsiant kreiptis dėl stogo tvarkymo ir laikino uždengimo darbų, kad į namus nepatektų krituliai.

 

Apie įvykį būtina kuo skubiau pranešti savo draudimo bendrovei, o gavus žalos numerį užregistruoti žalą „TuriuŽalą.lt” savitarnoje.

Ar „TuriuŽalą.lt” paslaugos kainuoja papildomai?

„TuriuŽalą.lt” paslaugos yra nemokamos nukentėjusiam asmeniui, nes jas apmoka draudimas. Draudimo sutartyje yra numatyta išskaita šiai paslaugai, kurią draudimas išskaičiuoja iš išmokamos sumos.

Ar galima numatyti pakeitimus atstatant žalą? 

Taip, įmanoma, bet atsiradus brangesniems sprendimams, kurie viršija numatytą draudimo kompensuojamą sumą, nukentėjęs klientas padengia susidariusį skirtumą

Visi dažniausiai užduodami klausimai
Registruoti žalą
This site is registered on wpml.org as a development site.