Kvapų naikinimas

Paslauga, skirta pašalinti nemalonius kvapus, atsiradusius po gaisro ar užliejimo. Šiam tikslui pasiekti, naudojame specializuotas technologijas ir metodus, kad patalpos vėl taptų malonios gyvenimui arba darbui.

Jauskis saugiai su mumis!

Nemalonūs kvapai po gaisro ar užliejimo gali būti itin sunkiai šalinami, nes prasiskverbia į baldus, tekstilę ir net gilesnes patalpų konstrukcijas. Mūsų paslaugos apima:
circle
Išsamų kvapų šaltinių nustatymą ir analizę.
circle
Ozonavimo procesą naudojant aktyvų deguonį (ozoną), kuris ne tik efektyviai pašalina nemalonius kvapus, bet ir dezinfekuoja patalpas, naikindamas bakterijas ir pelėsį. Ozonavimas yra taikomas tik tada, kai patalpos yra iš esmės išvalytos po patirtos žalos užtikrinant, kad šis metodas būtų kuo efektyvesnis.
circle
Papildoma kvapų naikinimo priemonė – konservantų, kurie padengiami rūku, naudojimas. Šis būdas leidžia efektyviai neutralizuoti likusius kvapus, kurie gali likti net ir po specialios valymo procedūros.
circle
Individualų požiūrį į kiekvieną situaciją, pasirinkdami efektyviausią būdą atsižvelgiant į specifines sąlygas ir kliento poreikius.

Dažniausiai užduodami klausimai

Greiti atsakymai į Jums rūpimus klausimus! Nerandate atsakymo? Susisiekite su mumis.

Ką daryti atsitikus nelaimingam įvykiui?

Įvykus nelaimingam turto draudiminiam įvykiui, dėl kurio buvo apgadintas ar sunaikintas turtas, apie tai praneškite bendruoju pagalbos telefonu 112 ir/arba avarinei tarnybai, tam, kad būtų nustatytos nelaimės aplinkybės ir priežastys.

 

Kuo skubiau imtis visų būtinų veiksmų turtui gelbėti, siekiant sustabdyti žalos plitimą ir dydį (iki kol veiksmai saugūs ir nekeliantys pavojaus sveikatai arba žmogaus gyvybei). Pavyzdžiui, gaisrui apgadinus namo stogą nedelsiant kreiptis dėl stogo tvarkymo ir laikino uždengimo darbų, kad į namus nepatektų krituliai.

 

Apie įvykį būtina kuo skubiau pranešti savo draudimo bendrovei, o gavus žalos numerį užregistruoti žalą „TuriuŽalą.lt” savitarnoje.

Kada galiu naudotis „TuriuŽalą.lt” paslaugomis?

Galite kreiptis kai atsitinka NT (nekilnojamo turto) arba KT (kilnojamo turto) žala. Svarbu pabrėžti, kad turtas turi būti apdraustas.

 

Taip pat galite kreiptis įvykus nelaimingam įvykiui, kai žalos kaltininkas turi civilinės atsakomybės draudimą.

Kada galima pradėti valymo ir/ar atstatymo darbus?

Įvykus nelaimingam turto draudiminiam įvykiui, dėl kurio buvo apgadintas ar sunaikintas turtas, apie tai praneškite bendruoju pagalbos telefonu 112 ir/arba avarinei tarnybai, tam, kad būtų nustatytos nelaimės aplinkybės ir priežastys.

 

Kuo skubiau imtis visų būtinų veiksmų turtui gelbėti, siekiant sustabdyti žalos plitimą ir dydį (iki kol veiksmai saugūs ir nekeliantys pavojaus sveikatai arba žmogaus gyvybei). Pavyzdžiui, gaisrui apgadinus namo stogą nedelsiant kreiptis dėl stogo tvarkymo ir laikino uždengimo darbų, kad į namus nepatektų krituliai.

 

Apie įvykį būtina kuo skubiau pranešti savo draudimo bendrovei, o gavus žalos numerį užregistruoti žalą „TuriuŽalą.lt” savitarnoje.

Ar „TuriuŽalą.lt” paslaugos kainuoja papildomai?

„TuriuŽalą.lt” paslaugos yra nemokamos nukentėjusiam asmeniui, nes jas apmoka draudimas. Draudimo sutartyje yra numatyta išskaita šiai paslaugai, kurią draudimas išskaičiuoja iš išmokamos sumos.

Ar galima numatyti pakeitimus atstatant žalą? 

Taip, įmanoma, bet atsiradus brangesniems sprendimams, kurie viršija numatytą draudimo kompensuojamą sumą, nukentėjęs klientas padengia susidariusį skirtumą

Visi dažniausiai užduodami klausimai
Registruoti žalą
This site is registered on wpml.org as a development site.